Blog G-Soft

Pod tem naslovom bomo redno objavljali prispevke, ki bodo predvsem zanimivi za morebitne stranke, lahko pa bodo na njih našli kaj zanimivega tudi drugi izdelovalci. Prizadevali si bomo, da bodo objave na približno dva tedna, torej v prvih dneh po začetku novega meseca in takoj po zaključeni polovici.

Iskalnik objav

Išči po:
Razvrsti po datumu:
Leto:
Mesec:
Potrdi
Kaj je CTR oziroma Click Through Rate
datum objave: 29.11.2022
Odgovor na vprašanje Kaj je CTR oziroma Click Through Rate podaja naslednja definicija. CTR oziroma Click Through Rate je faktor, ki za določeno ključno besedo oziroma geslo pomeni razmerje med številom klikov na določeni zadetek in številom prikazov zadetkov.
ločilo
Kaj je vidnost spletne strani v odstotkih?
datum objave: 22.10.2022
Ker večina spletnih orodij (Semrush, Seobility, ...) v svojih poročilih o kvaliteti spletne strani podaja poleg trenutne uvrstitve tudi njeno vidnost oziroma vidljivost (website visibility) v odstotkih, si bomo na tem mestu ogledali, kaj ta vrednost sploh je.
ločilo
Koliko stane izdelava spletne strani?
datum objave: 16.03.2022
V zadnjih letih se je izdelava spletnih strani občutno pocenila, kar je pri iskalcih izdelovalcev privedlo do zadovoljstva, medtem ko se morajo slednji prilagoditi padcu cen in spletne strani izdelati ceneje. Ker pa se da z novimi orodji spletne strani izdelovati hitreje, tudi ta nevšečnost ni zahtevala upada števila tistih, ki spletne strani izdelujejo.
ločilo
Kako do poceni spletne strani?
datum objave: 04.02.2022
Na podlagi večletnih izkušenj lahko rečemo, da največ ljudi, ki potrebujejo novo spletno stran, zanima predvsem, koliko bo izdelava stala. Zato smo se odločili, da cene spletnega studia G-Soft navedemo v objavi Kako do poceni spletne strani. Vse cene se ujemajo s tistimi, ki so navedene na podstrani Domov in sicer pod naslovom Cene naših spletnih strani.
Za več kliknite na Kako do poceni spletne strani?.
ločilo
Vrste obiskov spletnih strani - Organic traffic in ostalo
datum objave: 03.05.2021
Vse vrste obiskov oziroma prometa neke spletne strani se da odlično pregledati z orodjem Google Analyser, o katerem smo podrobneje že govorili v treh predhodnih objavah. Če v analizatorju izberemo Pridobitev/Ves promet/Vir/medij, pridemo do želenih podatkov.
ločilo
Izdelava spletnih trgovin - Demo verzija spletne trgovine
datum objave: 16.04.2021
Tisti, ki iščejo izdelovalca spletnih trgovin, lahko običajno pogledajo nekaj njegovih referenc, kar je dovolj le toliko, da dobijo okviren vtis o izdelku. Nekateri naredijo še korak naprej in pričnejo postopek nakupa enega ali dveh artiklov, ki ga prekinejo, preden bi bil nakup zaključen. Nikakor pa ne dobijo vpogleda v orodje za vpis prodajnih artiklov v bazo podatkov, kar je za spletne trgovce zelo pomembno.
ločilo
Izdelava spletnih trgovin - Nova generacija studia G-Soft
datum objave: 02.04.2021
Prvotna dejavnost studia G-Soft je bila povsem na začetku samo izdelava spletnih strani. Kmalu pa smo spoznali, da bomo morali delovanje razširiti še na dodatno ponudbo, povezano z dogajanjem na svetovnem spletu. Del te je tudi izdelava spletnih trgovin, ki sicer zahteva več računalniškega znanja, je pa zelo zanimiva.
ločilo
Orodje Google Search Console - nadzor spletnih strani - 2. del
datum objave: 18.03.2021
V prejšnji objavi smo navedli 1. del opisa Googlovega orodja Search Console, na tem mestu pa dodajamo še nadaljevanje njegovega opisa.
ločilo
Orodje Google Search Console - nadzor spletnih strani - 1. del
datum objave: 02.03.2021
Za spremljanje dogajanja in nadzor spletih strani je poleg orodja Google Analytics na razpolago še Googlovo drugo orodje in sicer Search Console, obe pa sta na voljo brezplačno. Seveda mora imeti uporabnik registriran svoj račun, da lahko vstopa vanj. Orodje služi tako lastniku spletne strani kot tudi izdelovalcem, da imajo vpogled v vse svoje izdelke z enega mesta.
ločilo
Google Analytics - pregled obiskov spletne strani, 3. del
datum objave: 16.02.2021
V 1. delu objave, ki se nanaša na orodje Google Analytics, smo prikazali, katere rezultate lahko opazujemo v realnem času. Z obiski, ki so že zaključeni, smo se srečali v 2. delu, le da smo se omejili na najbolj osnovne podatke.Kljub temu, da so slednji povsem dovolj za spremljanje dogajanja na spletni strani, pa Google omogoča tudi široko paleto dodatnih možnosti, od katerih navajamo najbolj zanimive v tem delu.
ločilo
Google Analytics - pregled obiskov spletne strani, 2. del
datum objave: 04.02.2021
V prejšnji objavi smo si ogledali diagramske prikaze obiskov zadnjih 7 ali 28 dni ter pregled trenutnega dogajanja na spletni strani. Tokrat pa se bomo zamudili že na obiskih, ki so se zaključili v preteklosti in jih ima Google zapisane za vsako spletno stran v svoji bazi podatkov. Pri teh izpisih gre za zelo široko paleto možnosti, ki jih nudijo razni filtri.
ločilo
Google Analytics - pregled obiskov spletne strani, 1. del
datum objave: 17.01.2021
Ta objava ni namenjena tistim, ki se že dlje časa ukvarjajo z izdelavo spletnih strani in njihovim optimiziranjem SEO, saj so jim vse podrobnosti orodja Google Analytics dobro poznane. Lahko pa bo zapis prišel prav začetnikov na tem zanimivem področju, ki je bistveno bolj zapleteno, kot bi si sprva mislili. Zaradi obsežnosti bomo pregled razdelili na tri dele.
ločilo
Kako instaliramo orodje Google Analytics na spletno stran?
datum objave: 03.01.2021
Dve stvari sta pomembni, da lahko z orodjem Google Analytics, ki smo ga opisali v prejšnji objavi, spremljamo obiske na spletni strani. Če se nanj še nismo registrirali, moramo odpreti njegov račun, s tem pa dobimo svojo identifikacijsko oznako. Ob vsaki uporabi v naslednjih dneh pa se moramo najprej prijaviti, da lahko v orodje sploh vstopimo.
ločilo
Google Analytics - odlično orodje za nadzor spletnih strani
datum objave: 16.12.2020
Naša spletna stran ne upraviči svojega obstoja, če je iskalniki ne uvrstijo dovolj pri vrhu zadetkov. Da pa to dosežemo, nam lahko pomaga orodje Google Analytics, s katerim lahko odlično analiziramo spletno stran in obiske na njej, s tem pa jo lahko kar najbolje optimiziramo. Orodje je dobrodošlo tudi imetnikom spletnih trgovin, da se na podlagi podatkov pravilno odločajo o svoji ponudbi.
ločilo
Ostala orodja za testiranje kvalitete spletnih strani - SEO
datum objave: 01.12.2020
Poleg Seobilityja, Ubersuggesta in Semrusha pa občasno uporabimo še nekatera druga orodja, da ohranjamo kvaliteto naše spletne strani na visoki ravni. To pride še kako prav ob vsaki spremembi spletne strani, ki se nanaša na zunanje povezave oziroma Backlinks. Še bolj pa je testiranje pomembno v primerih, ko spletni strani dodamo novo podstran.
ločilo
Orodje Semrush za testiranje spletnih strani - SEO
datum objave: 18.11.2020
Kljub temu, da nam je orodje Ubersuggest zelo ustrezalo, pa se nam zdi Semrush še nekoliko boljši. Slaba stran zastonjske verzije tega orodja pa je, da ima vsak e-naslov omogočen samo eno testiranje spletne strani na mesec. Ker je to zlasti pri uvajanju izboljšav veliko premalo, se ga da prelisičiti z drugimi e-naslovi, s katerimi se plačljivim uslugam lahko izognemo.
ločilo
Orodje Ubersuggest za testiranje spletnih strani - SEO
datum objave: 03.11.2020
Orodje Ubersuggest Neila Patela je zelo uporabno, saj z njim dobimo vse potrebne rezultate za pregled kvalitete naše spletne strani, ki smo jih pri Seobilityju pogrešali. Neil je več kot očitno velik poznavalec Optimizacije spletnih strani SEO, kar dokazujeta njegovi Domain Authority - DA in Page Authority - PA, ki sta kar 86 in 66. Orodje je na spletu brezplačno v 7-dnevni preizkusni (Trial) verziji, po tem času pa je plačljivo. Z Ubersuggestom smo opravili vse potrebne popravke naše spletne strani, ki ima sedaj po njegovih kriterijih zelo dobro oceno 99.
ločilo
Orodje Seobility za testiranje spletnih strani - SEO
datum objave: 15.10.2020
V času, ko se z optimizacijo spletnih strani SEO še nismo ukvarjali tako poglobljeno kot kasneje, nam je prišlo zelo prav orodje Seobility. Registrirali smo se na njegov račun in uporabljali brezplačne analize. Omejitev na samo pet dnevnih ogledov nas ni motila, zato se za plačljivo verzijo, ki nudi tudi nekaj bolj podrobnejših rezultatov, nismo odločili.
ločilo
Orodja za testiranje kvalitete spletnih strani - SEO
datum objave: 02.10.2020
V vseh letih našega delovanja na področju izdelave spletnih strani smo se trudili, da bi bili naši izdelki kar najbolje uvrščeni z Googlovimi iskalniki. Ker je uvrstitev predvsem odvisna od pravilne optimizacije spletne strani SEO, je vsak nov izdelek potrebno dobro preizkusiti. Pomembno je namreč, da ustreza vsem kriterijem za visoko oceno po Googlu.
ločilo
Enak izgled spletne strani pri vseh resolucijah ekrana
datum objave: 16.09.2020
Ste se kdaj vprašali, zakaj je pisava na nekaterih spletnih straneh tako velika? Ste morda pomislili, da je taka zato, da se jo lahko dokaj dobro bere tudi pri večjih resolucijah ekrana namiznega računalnika? Odgovor na to vprašanje je ravno v tem, da je pisava pri največjih resolucijah ekrana občutno manjša kot pri manjših resolucijah.
ločilo
Vpliv internal links in external links na optimizacijo SEO
datum objave: 01.09.2020
V več zadnjih objavah smo se posvetili povezavam spletnih strani. Omenili smo, da te delimo predvsem na notranje povezave oziroma internal links in zunanje povezave ali external links. Razlika med njimi je v tem, da prve veljajo za isto spletno stran, kažejo pa z ene podstrani na drugo, medtem ko druge povezujejo dve spletni strani z različnima domenama.
ločilo
Ali prekinjene povezave ozir. broken links vplivajo na SEO?
datum objave: 12.08.2020
Broken links oziroma prekinjene ali neobstoječe povezave, so tiste, ki ne kažejo nikamor. Delimo jih na notranje in zunanje, do njih pa lahko pride zaradi naslednjih razlogov:
ločilo
Razmerje med vrstami povezav na spletni strani
datum objave: 04.08.2020
Vprašali bi se, kakšno naj bo optimalno razmerje med povezavami od drugod (inbound, incoming links) in drugam (outbound links). Ker je Google danes že kar sinonim za iskalnik, nas seveda zanima, kaj oni mislijo o tem.
ločilo
Razmerje med sledljivimi in nesledljivimi povezavami na spletni strani
datum objave: 22.07.2020
V prejšnjih dveh objavah smo razložili sledljive (do-follow) in nesledljive (no-follow) povezave in pri tem med drugim povedali tudi, da sta obe vrsti na spletni strani potrebni. Seveda se sedaj pojavi vprašanje, kakšen je razlog za uporabo enih in drugih, zanima pa nas tudi, če obstaja kako priporočeno razmerje med njima. Prav tako ni vseeno, če so to notranje (internal) ali zunanje (external), znane tudi kot povratne povezave (backlinks). Razumljivo je, da se analiza povezav in s tem smernice za njihovo optimiranje v glavnem ukvarjajo z zadnjimi omenjenimi.
ločilo
Nesledljive povezave spletnih strani oziroma No-follow Links
datum objave: 11.07.2020
Da bi si laže predstavljali razliko med običajnimi povezavami in tistimi, ki niso namenjene sledenju (No-follow links), je najprej potrebno vedeti, kakšen vpliv imajo povezave na optimizacijo za iskalnike (SEO). Pri tem Google upošteva samo povezave na stran od drugod (inbound links), ki koristijo ali pa tudi škodujejo strani, na katero kažejo, na izvorno mesto pa nimajo vpliva.
ločilo
Zunanje povezave spletnih strani oziroma External Links
datum objave: 03.07.2020
Poleg notranjih povezav obstajajo tudi zunanje oziroma External Links. Če npr. spletna stran vsebuje hyperlink povezavo (href) na drugo spletno stran, je to zunanja povezava, saj kaže na drugo domeno. Včasih je veljalo, da je imela notranja povezava enako težo kot zunanja, kar pa v novejšem času ne drži več. Za boljše rangiranje so bolj pomembne zunanje povezave, ki so sploh najpomembnejša stvar pri vrednotenju spletne strani.
ločilo
Notranje povezave spletnih strani oziroma Internal Links
datum objave: 21.06.2020
Notranje povezave oziroma Internal Links so hyperlink povezave (href), ki omogočajo prehode z ene podstrani na drugo na isti domeni. Uporabljajo se v navigaciji, z njimi pa tudi določimo hierarhijo spletne strani in pomagamo iskalnim avtomatom oziroma pajkom, da imajo boljši pregled čez celo spletno stran. S tem se poveča njena kvaliteta, kar vodi do boljšega rangiranja.
ločilo
Povezave na spletnih straneh in njihov vpliv na dober SEO
datum objave: 13.06.2020
Na spletnih straneh se nahajajo številne povezave oziroma linki, ki jih spoznamo, če poiščemo v njihovi HTML kodi hiper linke oziroma besedice href. To so atributi oziroma določila, ki se nanašajo na kakšno besedo, besedno vrsto, fotografijo, sliko ali video na prikazani podstrani ali spletni strani.
ločilo
Končna instalacija spletne strani, predaja stranki in vzdrževanje
datum objave: 01.06.2020
Potem ko je izdelava spletnih strani zaključena, zanje naredimo še optimizacijo SEO ter opravimo testiranje skladnosti posamezne spletne strani z GDPR uredbo Evropske skupnosti, predamo oba dokumenta v PDF obliki stranki. Sledi še dokončna instalacija celotnega paketa spletne strani pri kvalitetnem ponudniku, pri katerem imamo instalirane skoraj vse naše izdelke. Gre za podjetje Hitrost.com, ki ima sedež na Jesenicah.
ločilo
Dokument o testiranju skladnosti spletne strani z EU uredbo GDPR
datum objave: 22.05.2020
Od 25. junija 2018 velja za vse države Evropske skupnosti splošna uredba o varovanju podatkov General Data Protection Regulation - GDPR. Sprejeli so jo v Evropskem parlamentu, Evropskem svetu in Evropski komisiji. Njen namen je zagotavljanje vsem prebivalcem skupnosti, da bodo njihovi podatki na svetovnem spletu varni in da se ne bodo uporabljali v nedovoljene namene.
ločilo
Poročilo strankam o opravljeni optimizaciji spletnih strani SEO
datum objave: 14.05.2020
V primerih, ko spletna stran predstavlja dejavnost, kjer vlada velika konkurenca drugih ponudnikov, bo njena uvrstitev na spletu dokaj slaba, če zanjo ne naredimo kvalitetne optimizacije SEO oziroma Search Engine Optimization. Zato se tega dela lotimo z vso skrbnostjo in strokovnostjo.
ločilo
Preizkus kvalitete spletne strani pokaže uspešnost optimizacije
datum objave: 03.05.2020
Ko iz programske kode spletne strani odstranimo vse napake, preverimo še njeno kvaliteto. Na začetku naše nove dejavnosti smo za ugotavljanje kvalitete uporabili orodje podjetja SEO Hacker, ki ga uporabljamo še danes, čeprav je na spletu veliko drugih. Daje nam zelo uporabne rezultate, s pomočjo katerih lahko spletno stran še nekoliko izboljšamo, kar je za naše delo povsem dovolj.
ločilo
Preizkus pravilnosti programske kode in odprava vseh napak
datum objave: 23.04.2020
Eden od pogojev, da je spletna stran pri Googlu dobro ocenjena, s tem pa uvrščena čim višje med prikazanimi zadetki, je, da v njeni html kodi ni programerskih napak. Zato moramo pred prijavo strani na Google narediti vse potrebne teste pravilnosti. Za to delo uporabimo zelo dobro programersko orodje W3C Validator, ki je bilo narejeno v pomoč razvijalcem spletnih strani, saj se nam je med vsemi, ki se dobijo na spletu, zdel najbolj primeren.
ločilo
Brez prijaznosti do mobilnih naprav ne bo dobrega rangiranja
datum objave: 12.04.2020
Ker je v zadnjih letih odstotek iskanja po svetovnem spletu z mobilnimi napravami občutno številčnejši kot delo z namiznimi računalniki, je obvezno, da so nove spletne strani prijazne do teh naprav. Vzrok za to je preprosto v tem, da imajo skoraj vsi ljudje pri sebi mobilne telefonske aparate ali tablice, s katerimi lahko brskajo po spletu.
ločilo
Pomembni datoteki za iskalne avtomate - sitemap in robots
datum objave: 02.04.2020
Zemljevid spletne strani - datoteka sitemap.xml

Zelo pomemben element za boljše rangiranje je zemljevid spletne strani, ki je zapisan v datoteki sitemap.xml. Ta pomaga Googlovim pajkom, da spoznajo celotno zgradbo spletne strani z vsemi njenimi podstranmi. Tako lahko lažje in hitreje pregleda celotno spletno stran, ki jo nagradi z boljšo uvrstitvijo.

ločilo
Pravilna gostota ključnih besed oziroma keywords density
datum objave: 22.03.2020
Gostota ključnih besed oziroma ključnih gesel (keywords density) pove, kolikokrat se ključna beseda pojavi v besedilu na vsaki podstrani spletne strani. To razmerje, katerega algoritem se je v zadnjih letih nekoliko spremenil, se izraža v odstotkih. Mnogi začetniki, ki se lotijo izdelave spletnih strani, mislijo, da bodo dosegli boljšo uvrtitev, če vključijo na podstrani čimveč ključnih besed. V resnici mora biti teh v mejah, ki jih za sprejemljive šteje Google. Priporoča se, da je gostota ključnih besed med 1 in 3 %.
ločilo
Kakšno naj bo čim boljše besedilo na spletnih straneh?
datum objave: 11.03.2020
Ker stranke same najbolj vedo, zakaj spletno stran potrebujejo in kaj naj o njihovem delovanju prikazuje, je najbolje, da tekstovno vsebino napišejo same. Mi ji damo le osnovne napotke, med katere spadata v prvi vrsti količina besedila in število ključnih besed oziroma gesel, ki naj se v besedilu nahajajo.
ločilo
Razporeditev ključnih besed oziroma gesel za boljši SEO
datum objave: 04.03.2020
Za ključne besede oziroma ključna gesla, ki so sestavljenke dveh ali treh besed, je priporočljivo, da se na vsaki podstrani nahajajo na določenih mestih. Drugače pa je pri samem besedilu podstrani, kjer je postavitev ključnih gesel povsem odvisna od nas.
ločilo
Določitev pravilnih tagov title, keywords in description
datum objave: 23.02.2020
Vsaka spletna stran mora vsebovati tri informacije, ki so pomembne za iskalnike. Te se nahajajo na začetku strani in so v tagih title, keywords in description.

ločilo
Koraki, ki jih naredimo pri optimizaciji spletnih strani - SEO
datum objave: 12.02.2020
Še tako lepa, razumljiva in vsebinsko kvalitetna spletni stran, ki prikazuje dejavnost s številno konkurenco, ne pomeni dosti, če je Google, ki je najpomembnejši spletni brskalnik, ne uvrsti med prve zadetke. Zato je sama izdelava spletnih strani veliko premalo in je potrebno vložiti precej dela še v optimizacijo, o kateri smo obširneje spregovorili na podstrani Optimizacija spletnih strani. Na tem mestu navajamo le glavne točke, ki jih v studiu G-Soft naredimo za čim boljšo uvrstitev oziroma rangiranje.
ločilo
Kaj vpliva na boljše rangiranje spletnih strani po Googlu?
datum objave: 01.02.2020
Ko na spletu iščemo določeno storitev ali artikel, odtipkamo v iskalnik besedo ali besedno zvezo, pod katero mislimo, da bomo dobili največ informacij. Če nas npr. zanima neka gostilna, nam bo iskalnik ponudil več deset ali celo sto zadetkov. Izkušnje kažejo, da obiskovalci običajno pogledajo nekaj spletnih strani, ki se pojavijo med prvimi desetimi zadetki. Manj je tistih, ki iščejo ponudbo še na drugi strani, zelo redki pa zaidejo tudi na tretjo.
ločilo
Izdelava slik in priredba fotografij s Corelom in Photoshopom
datum objave: 21.01.2020
V našem dosedanjem delu smo večkrat naleteli na potrebo po raznih slikah, logotipih in ikonah, ki naredijo spletno stran bolj privlačno. Ker se jih v enotni obliki na spletu ne da dobiti, se izdelave lotimo sami. Za to delo uporabljamo Coreldraw Graphics Suite X8, saj nam omogoča risanje v vektorski obliki.

ločilo
Programiranje spletnih strani - s spletnimi orodji ali klasično
datum objave: 13.01.2020
Ko smo po dolgih letih dela na procesnih aplikacijah prešli na našo novo dejavnost, ki je sedaj izdelava spletnih strani, smo se morali najprej odločiti, na kakšen način jih bomo programirali. Bili smo v dilemi, ali jih programirati na klasičen način, to je z izdelavo lastnih programov v jeziku HTML, ali pa uporabiti katerega od orodij, ki so namenjena za to delo. V prvi vrsti smo videli, da večina izdelovalcev uporablja WordPress.
ločilo
Naši koraki izdelave spletnih strani od začetka do konca
datum objave: 04.01.2022
Stranko, ki se zanima za izdelavo spletne strani, najprej povprašamo za kakšen namen jo potrebuje, šele potem se lahko pogovorimo o njenem izgledu. Če o tem še nima predstave, si ogledamo več strani, ki smo jih naredili za naše stranke. Takrat se lažje odloči, kakšna stran bi bila za njeno dejavnost najbolj primerna. Nato ji naredimo ponudbo, ki poleg same izdelave vsebuje tudi optimizacijo spletne strani SEO, testiranje z GDPR skladnostjo EU, namestitev na strežnik pri kvalitetnem ponudniku in dolgoletno vzdrževanje.
Spletni studio G-SOFT
Britof 231d, 4000 Kranj
051 - 212 886
info@g-soft.si